کانکتور( لرزه گیر – برزنت آماده )

کانکتور( لرزه گیر – برزنت آماده )

کانکتور برزنتی دوسر ورق

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه تولید، عرضه، فروش، نصب و اجرای سیستم های تهویه مطبوع آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما میتوانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید.

 

کانکتور (لرزه گیر برزنتی)

 

درقسمت دمنده یا مکنده ی دستگاههای هواساز و جلوی دمنده هایی از قبیل فن کویل، داکت اسپیلت و کولر و  سانتریفیوژها از کانکتور یا همان لرزه گیر استفاده می شود. وظیفه اصلی کانکتور ها جلوگیری از انتقال ارتعاشات و لرزه هایی است که از دستگاه به کانال منتقل شده و در طولانی مدت از عمر مفید هر دو کم می کند. همچنین از انتقال صدای دستگاه ها به کانال نیز جلوگیری می کند. پس محصولی حیاتی جهت کارکرد مطلوب سیستم های تهویه می باشد.

 

این رابط از یک طرف به وسیله ی تسمه ی ورقی به دهانه ی دستگاه و از طرف دیگر به دهانه ی لاین اصلی کانال مرتبط میشود. همچنین بین دو کانال نیز استفاده می شود.

 

نکته ی مهمی که در نصب لرزه گیر باید رعایت شود موضوع هوابندی میباشد.

 

نکته ای که رعایت آن ضروری به نظر میرسد این است که فاصله ی دستگاه دمنده یا مکنده نباید با کانال از حد معمول بیشتر باشد. زیرا باعث افت و جمع شدگی برزنت میگردد.

 

ضمنا اختلاف ارتفاع دهانه ی دستگاه و کانال نیز نباید از حد معمول بیشتر گردد. این امر باعث اریپ شدن حالت ایستایی برزنت شده و درنهایت باعث انسداد مسیر هوا میگردد.

 

کانکتور یا لرزه گیر برزنتی دو سر ورق
کانکتور یا لرزه گیر برزنتی دو سر ورق

 

 

کانکتور ها در دو نوع متری و دو سر ورق به فروش می رسند. که نوع متری آن از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر بوده ولی هزینه های اجرایی بالایی دارد. امروزه معمولا از کانکتور های دو سر ورق استفاده می شود. پارچه استفاده شده بین ورق های گالوانیزه از جنس برزنت کانتینری یا برزنت نسوز بوده که با توجه به نیاز مشتری و تشخیص کارشناسان انتخاب می شود.

 

 

کانکتور برزنتی
کانکتور برزنتی

 

مشخصات کانکتور

 

یک رابط اتصالی انعطاف پذیر می باشد که مانع از انتقال ارتعاش صدا بوده و در سیستم های گرمایش سرمایش و تهویه استفاده میشود. از انواع پارچه های برزنتی جهت ارتباط کانال با دستگاه استفاده می گردد. زیرا پارچه های برزنتی مقاوم و انعطاف پذیر بوده و انواع نسوز آن دارای کلاس حریق هستند بنابراین در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند.

 

برزنت استفاده شده بین دو ورق گالوانیزه به روش سیستم قفل شدگی چند گانه به هم مرتبط شده و جدانشدنی هستند.

 

مزایای کانکتور برزنتی

 

جنس برزنت استفاده شده در این نوع کانکتور ها معمولا برزنت کانتینری و برزنت نسوز است. همچنین ورق های به کار رفته از نوع گالوانیزه می باشد. بنابراین این محصول در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت مناسبی داشته و در فضاهای باز یا مرطوب و شرجی قابل استفاده است. از دیگر مزایای کانکتور برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

-* به راحتی در گوشه های فضاهای گرد و بیضوی متصل شده و شکل پذیر هستند.

-* در صورت نیاز مشتری ، قابل تولید در رنگ های مختلف می باشد.

-* نصب آسانی دارد و هزینه های نصب را کاهش می دهد.

 

کانکتور های موجود در کالاتهویه از نوع بسیار مرغوب است که نوع نسوز آن از جنس برزنت نسوز سیلیکونی بوده و دارای کلاس حریق و استانداردهای مربوطه می باشد.

 

کانکتور های برزنتی دو سر ورق در دو نوع نسوز و معمولی موجود بوده و مطابق نیاز مشتری عرضه می گردد.

 

جهت سفارش و خرید انواع کانکتور در ابعاد و ضخامت دلخواه و یا گرفتن مشاوره از متخصصان ما می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه یا با ما تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد