کانال فلکسیبل الاستومری جنرال

کانال فلکسیبل الاستومری جنرال

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری جنرال

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه نماینده رسمی برندهای معتبر تولید کننده انواع کانال فلکسیبل در ایران می باشد. جهت خرید و استعلام قیمت کانال فلکسیبل الاستومری جنرال GENERAL با واحد فروش تماس حاصل نمایید. و یا جهت خرید انواع کانال فلکسیبل الاستومری به صفحه ثبت سفارش مراجعه فرمایید.

 

کانال فلکسیبل الاستومری جنرال GENERAL

 

کانال فلکسیبل الاستومری جنرال GENERAL یا همان لوله خرطومی جنرال از انواع عایق دار کانال های فلکسیبل می باشد. این کانال از سه لایه تشکیل شده است. لایه داخلی از آلومینیوم دو جداره، لایه میانی عایق الاستومری(که به عنوان عایق حرارتی استفاده شده است.) و لایه خارجی یک روکش محافظ از جنس PVC است که با فنر فولادی تقویت شده است.

 

مزایای لوله فلکسیبل جنرال GENERAL

 

تفاوت کانال فلکسیبل جنرال GENERAL با کانال فلکسیبل رابر RUBBER در این است که از یک لایه روکش محافظ از جنس pvc در ساختار آن استفاده شده است. که موجب میگردد استحکام آن در برابر ضربه و خوردگی افزایش یابد. به دلیل همین لایه محافظ pvc، حالت کشسانی نیز بالاتر رفته و از ایجاد شبنم روی کانال جلوگیری می گردد. این نوع کانال در شهرهایی که آب و هوای شرجی و مرطوب دارند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع مختلف کانال فلکسیبل الاستومری، از جمله کانال فلکسیبل رابر، کانال فلکسیبل جنرال و کانال فلکسیبل  فایبر به دلیل استفاده از عایق الاستومری مزایای فراوان دارد که در زیر به آن اشاره می گردد.

 

مزایای استفاده از عایق الاستومری در کانال فلکسیبل

 

کانال فلکسیبل الاستومری جنرال به دلیل استفاده از عایق الاستومری، ضریب گذر انرژی به شدت کاهش یافته و بازدهی سیستم را افزایش می دهد.

همچنین عایق الاستومری به نسبت سایر عایق ها حجم کمتری دارد. و علاوه بر عایق حرارتی، عایق رطوبتی نیز محسوب شده و از ایجاد کپک زیر عایق و روی کانال جلوگیری می کند. از این رو طول عمر مفید کانال را افزایش می دهد.

همچنین عایق الاستومری به نسبت سایر عایق ها سبک بوده و کانال فلکسیبل الاستومری را سنگین نمی کند.

همچنین به دلیل نصب عایق الاستومری روی کانال در هنگام ساخت، از عملیات چسبکاری عایق در هنگام نصب جلوگیری می شود.

 

ویژگی های کانال فلکسیبل الاستومری جنرال GENERAL

 

در مواردی که سقف منطقه اجرایی کوتاه است معمولا از کانال فلکسیبل با عایق پلی استر و پشم شیشه استفاده نمی شود. زیرا حجم بالایی دارند و هنگام نصب و انتهای کار مشکل ایجاد می کنند. کانال های فلکسیبل با عایق های الاستومری از جمله الاستومری رابر، الاستومری جنرال و الاستومری مسلح نخ دار به دلیل استفاده از عایق الاستومری، حجم کمتری داشته و هنگام  نصب به فضای کمتری نیاز دارند.

 

سایز: “4 تا “20

تشکیل شده از: آلومینیوم دو جداره + 1 لایه عایق الاستومری + 1 لایه روکش PVC مقاوم و فنر فولادی

دامنه عملکرد دمایی: 110+ تا 30- درجه سانتی گراد

متراژ و نوع بسته بندی: 6 مترطول در هر بسته

استحکام بالاتر در شرایط سخت نسبت به کانال فلکسیبل رابر

 

قیمت انواع کانال فلکسیبل الاستومری

 

انواع کانال فلکسیبل با عایق الاستومری در سه برند فلکسیبل ایران، نسیم سهند و فلکسیبل سامان موجود می باشد. هر کدام از این برندها با استانداردهای جهانی تولید شده و تمام آزمون های کنترل کیفیت را سپری کرده اند.

 

قیمت کانال فلکسیبل الاستومری رابر، جنرال و فایبر به دلیل روکش های متفاوتی که دارند قیمت های متفاوتی دارند.

به طور کلی کانال فلکسیبل الاستومری جنرال به دلیل روکش pvc  اندکی از کانال فلکسیبل رابر گرانتر است. کانال فلکسیبل جنرال از لحاظ روکش بیرونی محکمتر بوده و کمتر در محیط های خشن دچار آسیب می شود. از این رو بیشتر در فضاهای باز و پر تنش استفاده می گردد.

کانال فلکسیبل الاستومری فایبر به دلیل روکش نسوز و بسیار محکمی که دارد. قیمت بالاتری داشته و از دیگر کانال های فلکسیبل گرانتر است.

 

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری و نخ فایبرگلاس
کانال فلکسیبل با عایق الاستومری و نخ فایبرگلاس

 

نتیجه گیری

 

با توجه به مطالب بیان شده، کانال فلکسیبل الاستومری، با توجه به نوع عایق الاستومری و روکش های متفاوت و بسیار محکمی که دارد. در محیط های خاص بسیار مفید بوده و نیازهای شما را برطرف می سازد.

در این بین کانال فلکسیبل رابر به دلیل قیمت مناسبی که دارد و همچنین در بیشتر پروژه ها قابلیت استفاده دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کانال فلکسیبل فایبر الاستومری نیز به دلیل مقاومت بیرونی بسیار مناسبی که دارد. در شرایط سخت محیطی بسیار کارآمد بوده و می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد