کانکتور برزنت نسوز

کانکتور برزنت نسوز

کانکتور برزنتی نسوز

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه نماینده فروش انواع کانکتور برزنتی و کانکتور برزنتی نسوز در تمامی متراژ مورد نظر شما می باشد. جهت خرید از کالاتهویه با بهترین کیفیت کافیست با واحد فروش تماس حاصل نمائید یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید.

 

 

کانکتور برزنتی نسوز چیست؟

 

همانطور که گفته شد کانکتور برزنتی جهت اتصال دستگاهها به کانال گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این کانکتور ها جلوی انتقال لرزش فن ها به کانال را می گیرد. به همین دلیل به آنها لرزه گیر نیز می گویند. همچنین به نوعی عایق صدا هم محسوب می شود. و صدای فن ها را تا اندازه ای خفه می کند.

 

به دلیل اینکه این کانکتور ها در دستگاه های سرمایشی و گرمایشی استفاده می شوند، در تاسیساتی که دما بسیار افزایش می یابد از کانکتور برزنتی نسوز استفاده می شود. گرمای زیاد موجب آب شدن برزنت شده و به کانال ها و دستگاه آسیب می رساند. از این رو از انواع برزنت نسوز که تحمل دمایی بسیار بالایی دارد استفاده می شود.

 

کانکتور برزنتی (لرزه گیر کانال)
کانکتور برزنتی (لرزه گیر کانال)

 

ساختار پارچه برزنتی

 

به طور کلی پارچه برزنت از تلفیق الیاف طبیعی و پنبه با پلی استر ساخته شده است. به همین دلیل ضخیم بوده و در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت مناسبی دارد.

همچنین در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و آب نمی شود. اما در برابر دماهای بالای دستگاه ها آسیب دیده و تحمل مناسبی ندارد.

از این رو و به دلیل نیاز صنعت به پارچه هایی با تحمل دمایی بالا، برزنت نسوز به بازار عرضه شد. برزنت نسوز از پارچه های ضد حریق و سرامیکی تولید می شود که تحمل دمایی بسیار مناسبی دارد. بازه ی دمایی استفاده از آن تا 500 درجه سانتی گراد می باشد. بنابراین علاوه بر صنعت تهویه که به عنوان کانکتور استفاده می گردد، در صنایع مختلف نیز کاربرد فراوان دارد.

 

کانکتور برزنتی نسوز
کانکتور برزنتی نسوز

 

 

انواع برزنت نسوز

 

برزنت نسوز در کالاتهویه به صورت کانکتور دو سر ورق و همچنین متری عرضه می شود. کانکتور نسوز دو سر ورق از دو قسمت پارچه برزنت نسوز و دو ورق گالوانیزه تشکیل شده است. پارچه برزنت  به صورت سیستم قفل شوندگی به دو ورق گالوانیزه متصل شده و قابل جدا شدن نیست.

این سیستم کانکتور ها نصب را بسیار آسان کرده و در برابر لرزش ها مقاوم است.

برزنت نسوز متری نیز در عرض های یک متر و  یک رو و دو رو موجود و قابل عرضه است. طبق نیاز مشتری به صورت طاقه ای و متری موجود می باشد.

 

پارچه برزنتی نسوز
پارچه برزنتی نسوز

مزایای پارچه برزنتی نسوز

 

برزنت های نسوز موجود در کالاتهویه از نوع برزنت نسوز سیلیکونی است که از پلیمر سیلیکون و الیاف فایبرکلاس ساخته شده است.

این نوع برزنت به دلیل مقاومت مناسب در برابر حرارت علاوه بر صنعت تهویه در سایر صنایع نیز بسیار پرکاربرد است. شایان ذکر است تا دمای 300 درجه ی سانتیگراد را به خوبی ساپورت میکند.

پارچه بسیار محکمی بوده و در برابر فشار های کششی و سایشی بسیار خوب مقاومت می کند.

در برابر رطوبت نیز مقاومت بوده و مانع از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل کانال می شود.

 

 

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد