بست فلزی تایوان

بست فلزی تایوان

بست فلزی

در این مقاله می خوانید

بست فلزی تایوان چیست؟

بست های فلزی به ویژه بست فلزی تایوان نقش به سزایی در اجرای تاسیسات مخصوصا کانال های فلکسیبل دارند. کانال فلکسیبل به دستگاه ها وصل شده و توسط بست محکم می شوند. علاوه بر استحکام نقش هوا بندی و آب بندی اتصال را نیز به عهده دارند. و با فشاری که به صورت مساوی به لوله و کانال وارد می کند از نشت مواد یا گاز های سمی جلوگیری می کند. همچنین چون سطح داخلی صاف و یکدستی دارد به بدنه کانال یا لوله آسیب نمی زند. پس بسیار مهم است که از جنس مرغوب و مناسب استفاده شود.

 

بست فلزی تایوان با برند های مختلف از جمله YY در بازار موجود است. این نوع بست ساخت کشور تایوان می باشد و به نسبت قیمت از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است.

 

جنس این بست از نوع آلیاژهای گالوانیزه می باشد. به همین دلیل در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود. همچنین تحمل بالایی در برابر فشار دارد.

 

به طور کلی جنس بست فلزی ترک از بست فلزی تایوان بهتر است ولی از لحاظ قیمت بست تایوان قیمت به صرفه تری دارد. در مجموع بسته به نیاز مشتری محصول مناسب توسط کارشناسان بررسی و ارائه می گردد.

 

مزایای بست فلزی تایوان

  • قیمت مناسب بست تایوان نسبت به نمونه های مشابه ترک
  • طول عمر مناسب
  • کارایی بالا در انواع اتصالات
  • مقاوم در برابر فشار

 

بست فلزی در اندازه های متفاوت موجود است که بنا به قطر اتصال مورد نظر انتخاب می شود.در سایزهای 4 اینچ، 5 اینچ، 8 اینچ، 10 اینچ، 12 اینچ و 14 اینچ موجود است. هر کدام از این سایزها به دلیل نواری که دارند می توانند یک بازه ای از قطرها را پوشش دهند.

 

جهت خرید بست فلزی تایوان می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه و یا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

 

 

 

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد