دریچه چوبی ام دی اف(MDF)

دریچه چوبی ام دی اف(MDF)

دریچه چوبی mdf

در این مقاله می خوانید

دریچه چوبی ام دی اف(MDF)

هنگامی که فضای داخلی با المان های چوبی دکور شده باشد، دریچه ها نیز بنا به نیاز از جنس چوب انتخاب می شوند. دریچه چوبی ام دی اف(MDF) در سایز ها و مدل های بسیار متنوع تولید می شوند. از جمله آن می توان به دریچه بازدید چوبی MDF، دریچه مکش و دمش چوبی MDF اشاره کرد. نکته مهم در دریچه های چوبی، رنگ کاری و ضخامت و جنس مناسب چوب MDF می باشد. زیرا چوب به طور بالقوه در معرض رطوبت، خورده شده و آسیب می بیند. جهت جلوگیری از این آسیب یک لایه رنگ پلی اورتان یا پلی استر روی آن کشیده می شود.

 

انواع دریچه چوبی MDF

 

  • دریچه فن کوئل چوبی

دریچه چوبی فن کوئل جهت بازدید و تعمیر فن کوئل ها به کار می رود. یکی از پرکاربردترین دریچه های چوبی، دریچه زیر فن کوئل ها می باشد که قاب دریچه و درب آن هر دو از جنس mdf هستند.

دریچه چوبی ام دی اف (MDF) بازدید فنکویل نیز به دو صورت وزنه‌ای و لولایی تولید می شود. در مدل وزنه‌ای، درب از یک صفحه استفاده می‌شود و نیازی به قفل یا دستگیره و یا وسیله‌ی مازاد در دریچه نیست. ضمنا از جمله خصوصیات ویژه‌ی دریچه چوبی ام دی اف بازدید فنکوئل، جدا شدن درب دریچه هنگام بازدید فنکوئل است.

در مدل لولایی، درب دریچه به صورت باز شونده و مجهز به قفل و لولا است و هنگام استفاده از این دریچه، درب از بدنه‌ ی دریچه چوبی ام دی اف بازدید فنکوئل جدا نمی‌ شود. در دریچه‌های بازدید فنکوئلی که نیاز به مکش هوا از طریق درب دریچه ضروری است، بر روی بدنه درب نقوشی زیبا ایجاد می‌گردد که هم باعث زیبایی دریچه چوبی می‌گردد. و هم باعث افزایش راندمان کارکرد دستگاه فنکوئل می‌ شود.  رنگ درب دریچه چوبی بازدید فنکوئل به صورت مات و براق و همچنین از جنس پلی اورتان یا پلی استر است. که بنا به درخواست سفارش دهنده ابعاد، رنگ و طرح ظاهری به طور کامل سفارشی سازی می شوند.

 

  • دریچه چوبی خطی

همانطور که از نام آن پیداست دریچه چوبی (MDF) خطی به صورت شیارهایی از جنس چوب است. در دو نوع مستقیم زن و پایین زن هوای مطبوع را به محیط هدایت می کند. در تولید آن ها با ابعاد مختلف محدودیتی وجود ندارد و در هر اندازه و طرح دلخواه سفارشی سازی می شود. با توجه به نیاز دریچه چوبی به دمپر حتی می‌توان این مدل دریچه چوبی خطی را به دمپر نیز مجهز کرد. همچنین قابلیت کاوردار شدن دارند به دلیل اینکه در فصول مختلف در صورت عدم نیاز، دریچه کامل مسدود گردد.

 

دریچه چوبی(MDF) خطی شیاردار
دریچه چوبی(MDF) خطی شیاردار

 

  • دریچه چوبی گرد

همانند دریچه های گرد پلاستیکی و فلزی، دریچه چوبی گرد نیز هم به صورت مکنده و هم به صورت دمنده قابل استفاده است. که عموما به صورت سقفی کاربرد دارد. دریچه چوبی گرد در دهانه ی خروجی انشعابات گرد، طراحی و نصب می شوند.

 

دریچه چوبی (MDF) گرد
دریچه چوبی (MDF) گرد

 

همانطور که گفته شد دریچه های چوبی به طور کامل سفارشی سازی می شوند. از لحاظ ابعاد، رنگ و طرح کامل به سفارش مشتری تولید می گردد. جهت سفارش و خرید دریچه چوبی(MDF) یا گرفتن مشاوره از متخصصان ما می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه یا با ما تماس حاصل نمایید.

 

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد