نوار درزگیر الاستومری | تیپ الاستومری

نوار درزگیر الاستومری | تیپ الاستومری

نوار درزگیر الاستومری

در این مقاله می خوانید

جهت استعلام قیمت و خرید نوار درزگیر الاستومری در ضخامت های 3 میل و 5 میل و در عرض های متنوع با واحد فروش تماس حاصل نمایید. و یا به صفحه ثبت سفارش رفته و درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

 

نوار درزگیر الاستومری چیست؟

 

هنگامی که از عایق الاستومری استفاده می شود، یه شکاف کوچک روی عایق ایجاد می گردد. این شکاف هم از زیبایی کار کاسته و هم از لحاظ بهره وری موجب اتلاف انرژی می گردد. جهت رفع این مشکل از نوار درزگیر الاستومری یا تیپ الاستومری استفاده می شود. زیرا هم با جنس عایق همسان است و هم افت میزان انرژی را کاهش می دهد. همچنین زیبایی کار را افزایش می دهد. به همین دلیل معمولا عایق الاستومری و نوار درزگیر آن را با هم خریداری می کنند.

همچنین روی شکاف های به وجود آمده با انواع نوار چسب برزنتی پوشانده می شود. تا عملیات درزگیری به صورت کامل انجام پذیرد.

 

نوار درزگیر الاستومری به صورت پشت چسب دار عرضه می شود تا نصب را آسان سازد. همچنین مسلح (نخ دار) است تا مقاومت نوار افزایش یابد.

 

ویژگی های نوار درزگیر الاستومری

 

  • مقاومت در برابر پارگی

به دلیل جنس الاستومری آن در برابر پارگی مقاوم است و الیاف آن از هم منفصل نمیگردد. همچنین به دلیل یه لایه نخ تار و پودی فایبر گلاس که روی تیپ کشیده شده، مقاومت کششی محصول بسیار افزایش می یابد.

 

  • مقاومت در برابر دمای بالا

نوار درزگیر الاستومری یا تیپ الاستومری به خوبی در دماهای بالا مقاومت می کند. بازه تحمل دمایی آن 200- تا 150+ درجه سانتی گراد است. معمولا از عایق الاستومری در صنعت تهویه گرمایشی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش بهره وری استفاده می شود. پس به صورتی ساخته شده که تحمل دمایی مناسبی دارد.

 

  • مقاومت در برابر رطوبت

نمیتوان گفت ضد آب است ولی در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. در محیط های رو باز معمولا از عایق الاستومری با روکش آلومینیوم استفاده می شود که درزگیری آن نیز به همان صورت از نوار الاستومری با روکش آلومینیوم استفاده می شود. می توان روی آن از نوار چسب آلومینیومی استفاده کرد.

 

  • دوستدار طبیعت

همانطور که در عایق الاستومری گفته شد، نوار درزگیر از جنس الاستومری نیز دوستدار طبیعت و محیط زیست است و به آن آسیب نمی رساند. برخلاف عایق های قدیمی که موجب حساسیت شده و برای سلامت انسان و محیط زیست مضر بودند، این نوع عایق هیچ آسیبی ندارد.

 

 

 

نوار درزگیر الاستومری در عرض های 3 و 5 سانتی متری در بازار موجود است همچنین ضخامت های متنوعی هم دارد که با توجه به ضخامت عایق انتخاب می شوند. به صورت متری یا رولی موجود و قابل سفارش هستند.

 

جهت خرید نوار درزگیر الاستومری می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه  یا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد