نوار چسب برزنتی | نوار درزگیر برزنتی

نوار چسب برزنتی | نوار درزگیر برزنتی

نوار چسب برزنتی

در این مقاله می خوانید

جهت خرید انواع نوار چسب برزنتی یا نوار درزگیر برزنتی نخدار با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت با واحد فروش کالاتهویه تماس حاصل نمایید. یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه فرمایید.

 

نوار چسب برزنتی چیست؟

نوار چسب برزنتی یا نوار درزگیر برزنتی از انواع نواردرزگیرهایی محسوب شده که در صنعت تهویه مطبوع و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. از نوار درزگیر برزنتی جهت درزگیری و هوابندی انواع لوله ها و کانال ها استفاده می شود. همچنین جهت پوشاندن شکاف و درزهای عایق الاستومری نیز کاربرد دارد.

 

جنس این نوار درزگیر از پلی اتیلن می باشد. پس از آنکه یک لایه چسب روی برزنت قرار گرفت، نخ هایی به صورت تار و پور از آن عبور داده شده تا مقاومت آن بیشتر شود. وجود این نخ ها علاوه بر افزایش مقاومت کششی این نوار چسب برزنتی، قدرت چسبندگی آن را افزایش می دهد.

همچنین به دلیل ایجاد اصطکاک بالا بین نوار چسب و سطح زیرین، مانع از سرخوردگی می گردد.

تمامی این امکانات نوار درزگیر برزنتی را به گزینه ای محبوب تبدیل کرده است.

 

ساختار این نوار چسب ها به گونه ای طراحی شده که در برابر انواع آسیب ها مقاومت بسیار بالایی دارد.

 

نوار چسب برزنتی
نوار چسب برزنتی

 

ویژگی نوار چسب برزنتی

 

از انجایی که از نوار چسب برزنتی جهت درزگیری عایق های الاستومری به میزان بالا استفاده می شود. بنابراین باید این نوار چسب ها مقاوت بسیار مناسبی در برابر دما داشته باشند.

 

  • مقاومت در برابر کشش و پاره شدن

به دلیل مقدار پلاستیکی که در آن به کار رفته بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر کشش مقاومت خوبی دارد. همچنین با کشش بیشتر چسبندگی آن نیز افزایش می یابد.

 

  • دارای چسب بسیار قوی

به دلیل نوع چسبی که در آن به کار رفته از چسبندگی بسیار مناسبی برخوردار است

 

  • ضد آب و مقاوم در برابر خورندگی

به دلیل جنس و الیاف به کار رفته و چسبندگی زیاد می توان گفت که ضدآب است و در محیط های مرطوب از کارایی بسیار خوبی برخوردار است. همچنین در برابر مواد خورنده نیز مقاوم است و در محیط های آزمایشگاهی بازدهی مناسبی دارد.

 

  • مقاومت بالا در برابر فشار هوا

 

  • طول عمر مناسب

 

  • بازه دمایی 5- تا 70 درجه سانتی گراد

 

نوار چسب برزنتی
نوار چسب برزنتی تیپ برزنتی

 

بنا به نیاز مشتری کارشناسان تصمیم می گیرند که برای هر تاسیسات چه نوع نوار چسبی جهت درزگیری استفاده شود. مثلا در تاسیساتی که دما بالا است عموما از نوار چسب آلومینیومی مسلح جهت درزگیری استفاده می شود. و در مواقعی که نیاز به چسبندگی و انعطاف زیاد است از نوار چسب برزنتی استفاده می گردد.

 

 

سایزهای نوار چسب برزنتی

کالا تهویه هواکاران با بیش از ده سال تجربه در فروش و ارائه خدمات در زمینه کالاهای تهویه مطبوع، به روزترین و مناسب ترین تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد.

 

نوار چسب برزنتی در عرض های 5 ، 7 و ده سانتی و با طول 25 یارد موجود و قابل عرضه است. عرض های دیگر نیز قابل سفارش هستند می توانید آن ها را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. برند معتبر نوار چسب برزنتی یا تیپ برزنتی، برند top tape بوده که در کالاتهویه موجود و قابل سفارش می باشد. به دلیل کیفیت بسیار مناسب نسبت به دیگر برندها قیمت بالاتری را نیز دارا می باشد.

 

نوار چسب برزنتی
نوار چسب برزنتی برند top tape

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد