کانال فلکسیبل فایبر الاستومری

کانال فلکسیبل فایبر الاستومری

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری و نخ فایبرگلاس

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه نماینده رسمی فروش انواع برندهای کانال فلکسیبل فایبر الاستومری و دیگر کانال های فلکسیبل با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما کافیست با واحد فروش تماس حاصل نمایید. و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید.

 

کانال فلکسیبل فایبر الاستومری چیست؟

 

کانال فلکسیبل فایبر الاستومری در واقع همان کانال فلکسیبل با عایق الاستومری و روکش فایبرگلاس می باشد. به دلیل روکش از جنس فایبر گلاس، این محصول بسیار مقاوم بوده و در برابر حرارت و آتش به هیچ عنوان آسیب نمی بیند. جهت بررسی این محصول ابتدا باید در مورد فایبر گلاس اطلاعاتی کسب کنیم.

 

کانال فلکسیبل فایبر الاستومری
کانال فلکسیبل فایبر الاستومری

 

فایبر گلاس چیست؟

 

فایبر گلاس نوعی پوشش است که از مواد نفتی و پشم شیشه و چند ماده معدنی دیگر تهیه شده است.
از معایب آن این است که دارای ماندگاری بالایی در طبیعت بوده و به سختی تجزیه می شود. حتی از ماده پلی اتیلن نیز ماندگاری بیشتری دارد.
از مزایا و ویژگی های فایبر گلاس می توان به سبک بودن و استحکام و دوام بالا اشاره کرد. همنچنین در برابر اشعه های خورشید و دمای بالا مقاومت خوبی دارد. ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث شده در صنایع مختلف کاربرد فراوانی داشته باشد.

 

ویژگی های کانال فلکسیبل فایبر الاستومری

 

مهمترین ویژگی این نوع کانال فلکسیبل که آن را در برابر سایر کانال های فلکسیبل مطرح نموده است، مقاومت خارجی بسیار مناسب این محصول می باشد. نخ فایبر گلاس لمینت شده به فویل آلومینیوم به عنوان روکش استفاده شده که کانال را در برابر هر نوع آسیب خارجی محافظت می کند. حتی با کشیدن چاقو به روی کانال، این روکش دچار آسیب نمی شود. از این رو این نوع کانال فلکسیبل در محیط های سمی به ویژه پالایشگاه ها و کارخانه ها بسیار پر مصرف می باشد.

 

مزایای عایق الاستومری

 

همچنین بهترین نوع عایق حال حاضر یعنی عایق الاستومری در این کانال فلکسیبل به کار رفته است. عایق های سنتی مانند پشم شیشه و پشم سنگ بیشتر به عنوان عایق محافظ گرما کاربرد دارند. اما عایق الاستومری سرما را نیز به خوبی حفظ می کند. همچنین بر خلاف سایر عایق ها، عایق رطوبتی نیز محسوب شده و ار نفوذ رطوبت به لایه های داخلی کانال جلوگیری می کند. همین موضوع مانع از ایجاد رطوبت روی کانال شده و طول عمر آن را افزایش می دهد.

 

1- مقاوم در برابر حرارت بالا،

2- ساختار مستحکم و تقویت شده با نوار استیل

3- انعطاف پذیری بالا

4- مقاوم در برابر جمع شدگی

5- وزن سبک و قابلیت حمل آسان

6- امکان نصب ساده و آسان

 

خرید کانال فلکسیبل فایبر

 

کانال فلکسیبل فایبرالاستومری به دلیل ویژگی های متمایزی که دارد، نسبت به دیگر لوله خرطومی ها قیمت بالاتری دارد. اما طول عمر و مقاومت بالایی که دارد موجب شده تا در صنایع بیشتر به کار گرفته شود.

 

جهت سفارش و کانال فلکسیبل فایبر الاستومری در ابعاد دلخواه و یا گرفتن مشاوره از متخصصان ما می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه یا با ما تماس حاصل نمایید.

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد