دریچه جت نازل | خرید انواع دریچه در تهران

دریچه جت نازل | خرید انواع دریچه در تهران

دریچه جت نازل

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه نماینده رسمی تولید کنندگان معتبر انواع دریچه در ایران می باشد. جهت خرید دریچه جت نازل و یا دریافت مشاوره از متخصصین این امر با واحد فروش تماس حاصل نمایید. و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه فرمایید.

 

دریچه جت نازل

 

دریچه جت نازل نیز همانند دریچه جت دیفیوزر، جهت پرتاب بلند هوا و در مکان هایی که ارتفاع سقف زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه جت نازل، از پره های گرد شکل و موازی ساخته شده که به خروج هر چه راحتتر هوا بدون افت فشار کمک می کند. این نوع دریچه امکان پرتاب هوا تا 20 متر را دارا می باشد.

به طور کلی دریچه جت نازل دریچه ای سقفی محسوب شده ولی به صورت دیواری نیز به کار می رود. به دلیل ظاهر زیبای دریچه جت نازل از آن به صورت روکار و اکسپوز نیز استفاده می گردد.

دریچه جت نازل برخلاف دریچه جت دیفیوزر قابلیت چرخش حول یک محور را دارد. و تا 30 درجه حول یک محور می تواند بچرخد و هوا را توزیع نماید. دریچه جت دیفیوزر به دلیل شی کروی در مرکز قابلیت چرخش کامل در تمامی جهات دارد.

جهت مسدود سازی و یا تنظیم فشار خروجی هوا می توان از دمپر پروانه ای در پشت دریچه استفاده نمود. حرکت پره های پشت دمپر به کنترل هر چه بهتر جریان خروجی هوا کمک شایانی می نماید.

 

دریچه جت نازل
دریچه جت نازل

 

کاربرد دریچه جت نازل

 

این نوع دریچه نیز جهت مکان هایی که ارتفاع سقف بالاتر از استانداردی دارند کاربرد دارد. جهت استفاده در سالن های ورزشی، فرودگاه ها، مراکز خرید، مراکز مذهبی، سوله ها و انبارهایی که نیاز به تهویه مطبوع دارند و … به کار می روند. ولی به دلیل استاندارد بودن سقف منازل مسکونی معمولا از این دریچه ها استفاده نمی شود. و بیشتر دریچه های خطی و کولر همراه با دمپر در منازل مسکونی کاربرد دارد.

به دلیل محبوبیت این دریچه های جت نازل به صورت گسترده در سازه های صنعتی و فضاهای وسیع مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویژگی های و مزایای دریچه جت نازل

 

این دریچه ها معمولا از جنس آلومینیوم ساخته می شود. از انجایی که فلز آلومینیوم در برابر رطوبت و مواد سمی مقاومت مناسبی دارد، دریچه های ساخته شده از جنس آلومینیوم نیز مقاومت بسیار مناسبی دارا می باشد. و در اکثر شرایط آب و هوایی توانایی کارکرد دارد.

دریچه های آلومینیومی بسیار سبک بوده و به راحتی نصب می شوند.

جهت نصب دریچه جت نازل معمولا از پیچ اتوماتیک مخفی استفاده می گردد. و روی دریچه که در معرض دید است پیچی نصب نمی گردد. که به ظاهر زیبای آن می افزاید.

میتوان تعدادی از این دریچه ها را روی پلنیوم باکس قرار داد و با استفاده از آن، هوای یکنواخت و مطبوع تری به محیط منتقل کرد.

دریچه جت نازل را با قرار دادن روی قاب چهار گوش، می توان به صورت چهارگوش نیز استفاده نمود. و کاربرد آن فقط مختص کانال های گرد نیست.

 

سخن پایانی

با توجه به توضیحات بیان شده انواع بسیار متنوعی از دریچه ها در بازار موجود است. که هر کدام مختص شرایط فیزیکی پروژه انتخاب و استفاده می شوند. برای مثال جهت فضاهای بزرگ با ارتفاع زیاد از دریچه جت نازل و جت دیفیوزر استفاده می گردد. و جهت مکش هوا بیشتر از دریچه های مشبک یا لانه زنبوری می توان استفاده نمود. همچنین دریچه هایی مختص نگهداری دستگاه های تاسیساتی موجود بوده که در ایران به نام دریچه بازدید معروف هستند. از جمله دریچه بازدید فن کویل درریچه بازدید تاسیسات و…

انتخاب درست این دریچه ها به افزایش بازدهی سیستم تهویه مطبوع شما کمک بسیار زیادی می کند. بنابراین بهتر است که جهت انتخاب با متخصصین این حوزه مشورت صورت پذیرد.

کالاتهویه با سابقه بالا در تولید، عرضه، نصب و راه اندازی انواع سیستم های تهویه مطبوع اماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.

فروشگاه کالا تهویه انواع دریچه در تهران را برای شما فراهم می آورد. اما محصولات ما به سرتاسر ایران ارسال می گردد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد