دریچه جت دیفیوزر (دریچه کروی)| خرید بهترین قیمت دریچه در تهران

دریچه جت دیفیوزر (دریچه کروی)| خرید بهترین قیمت دریچه در تهران

دریچه جت دیفیوزر

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه نماینده فروش انواع برندهای دریچه از جمله رهسام، کیان فن و.. می باشد. جهت خرید و استعلام قیمت انواع دریچه از جمله خرید دریچه جت دیفیوزر با واحد فروش تماس حاصل نمایید. و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه و محصول مورد نظر خود را وارد نمایید. لطفا از سایت فروشگاهی کالاتهویه نیز دیدن فرمایید.

 

دریچه جت دیفیوزر

 

به طور کلی دریچه جت دیفیوزر از انواع دریچه گرد سقفی و دیواری محسوب می شود. اما بیشترین کاربرد آن به عنوان دریچه سقفی می باشد. دریچه جت دیفیوزر با نام های دریچه کروی و دریچه پرتاب بلند نیز شناخته می شود.

دریچه جت دیفیوزر نیز مانند دریچه جت نازل، در مواقعی که ارتفاع سقف زیاد است(ارتفاع بیش از 5 متر) و کانال های هوارسان در ارتفاع بالاتر از حالت استاندارد قرار دارند، معمولا از دریچه جت دیفیوزر استفاده می گردد.

دو مشخصه مهم دریچه جت دیفیوزر به این شرح است.

اول اینکه این نوع دریچه هوا را با سرعت و شتاب بالا به محیط پرتاب می کنند.

دوم اینکه علاوه بر سرعت خروجی هوای بالا، امکان جهت دهی به هوای خروجی را نیز فراهم می آورند. به این صورت که کره بزرگ در مرکز دریچه چرخش کرده و تا 180 درجه امکان جهت دهی به هوای خروجی را فراهم می آورد.

 

دریچه جت دیفیوزر یا دریچه کروی
دریچه جت دیفیوزر یا دریچه کروی (دریچه پرتاب بلند)

 

کاربرد دریچه جت دیفیوزر

 

همانگونه که بیان شد این نوع دریچه جهت مکان هایی که ارتفاع سقف زیاد است کاربرد دارد. برای مثال فروشگاه ها، سالن ها، فرودگاه ها، کارگاه ها، سالن های ورزشی، هتل ها، سوله ها و… مکان های وسیع قابل استفاده می باشد.

همچنین جهت خروج یکنواخت هوا نیز می توان از یک باکس استفاده کرد. به این صورت که چند دریچه روی باکس نصب شده و با ورود هوا به داخل باکس، به صورت یکنواخت از دریچه ها خارج شود.

در ثانی دریچه جت دیفیوزر که به نام دریچه کروی نیز شناخته می شود، قابلیت نصب دمپر نیز دارند. با نصب دمپر امکان مسدود سازی دریچه و یا تنظیم میزان خروجی هوا نیز میسر می گردد.

 

دریچه جت دیفیوزر
دریچه جت دیفیوزر

 

مزایای دریچه کروی

 

دریچه جت دیفیوزر یا دریچه کروی از ورق آلومینیومی ساخته می شود. از این رو در سیستم های گرم و سرد نیز قابل استفاده می باشد.

این نوع دریچه در قطرهای متفاوت تولید می شوند. که قابل سفارشی سازی به دلخواه مشتری می باشد. بسته به ارتفاع سقف از قطرهای متفاوت دریچه پرتاب بلند می توان بهره برد.

به دلیل استفاده از ورق آلومینیوم در ساختار دریچه و رنگ کوره ای الکترو استاتیک، دریچه جت دیفیوزر بسیار محکم و مقاوم بوده. و در بیشتر محیط ها قابلیت استفاده دارد.

به راحتی روی انواع قابها قابل نصب بوده و قابلیت پیاده سازی آسانی دارد.

در صورت نصب دریچه دیفیوزر به صورت عمودی روی دیوار با تغییر فص و خروج هوای سرد و گرم جهت چرخش دریچه نیز جا به جا می گردد.

در فصل تابستان و با توجه به اینکه هوای گرم از هوای سرد سبکتر بوده و به سمت بالا حرکت می کند، دهانه دریچه را به سمت بالا تنظیم می شود. زیرا هوای سرد خروجی پایین رفته و به دمای مطبوع کمک می کند.

در فصل زمستان دهانه دریچه به سمت پایین تنظیم می شود تا با پرتاب مناسب هوا، هوای گرم به نقاط مورد نظر برسد.

 

 

 

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد