اتصالات سبک سیستم تاسیسات

اتصالات سبک سیستم تاسیسات

بست Z زد

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه نماینده رسمی فروش شرکت های تولید کننده اتصالات سبک سیستم ساپورت تاسیسات، از جمله شرکت کانکت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل نمایید. و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه فرمایید.

 

سیستم ساپورت تاسیسات

 

به طور کلی در ساختمان های مسکونی، تجاری، فروشگاه ها، پالایشگاه ها، کارخانجات و… قسمت عمده ای از کار مختص نصب سیستم های تاسیسات می باشد. جهت کانال کشی های سیستم های تهویه مطبوع و یا لوله های آب و گاز و… نیاز به ایجاد زیر ساخت های مناسب داریم. این زیرساخت ها جهت اتصال کانال ها و دیگر تجهیزات به سقف، کف و دیوارهای ساختمان استفاده می شوند.

 

این نوع سیستم ها بنا به وزنی که قرار است تحمل کنند به سه دسته اتصالات سبک، اتصالات متوسط و اتصالات سنگین دسته بندی می شوند. سیستم ساپورت های موتورخانه ای جزو اتصالات سنگین محصوب می شوند. و اتصالات ساختمان های مسکونی جزو اتصالات سبک سیستم تاسیسات محسوب می شود.

 

اتصالات سبک سیستم تاسیسات

 

از آنجایی که کانال های تهویه بیشتر با سیستم های سبک و متوسط انجام می شود، در این مقاله به معرفی محصولات اتصالات سبک سیستم تاسیسات می پردازیم.

بیشتر محصولات اتصالات سیستم تاسیسات از فولاد گالوانیزه شده ساخته می شوند. از اینرو بسیار سبک بوده و وزن اضافی ایجاد نمی کنند.

همچنین به دلیل گالوانیزه بودن، روکش مناسبی داشته و در برابر عوامل محیطی از جمله خوردگی، رطوبت و گرد و غبار مقاومت بالایی دارند.

به دلیل استفاده از پیچ و مهره در این نوع سیستم، نیاز به جوشکاری نداشته و معایب جوشکاری از فرآیند نصب حذف می گردد.

نسبت به سیستم های قدیمی نصب بسیار آسانتر و سریعتری دارند.

همچنین اتصالات سبک سیستم تاسیسات را می توان در صورت نیاز باز کرده و دوباره استفاده نمود. از این رو عیب یابی و رفع آن نیز با سرعت و کیفیت بسیار مطلوبی انجام می پذیرد.

در صورت نصب صحیح و استاندارد در برابر زلزله مقاوم بوده و مناسب مناطق با ریسک زلزله بالا می باشد.

 

اتصال گوشه چهار سوراخ
اتصال گوشه چهار سوراخ

 

 

مهره مربعی دوبل
مهره مربعی دوبل

 

اتصال گوشه لچکی
اتصال گوشه لچکی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد