موتور دمپر دود لوفبرگ با توان 10 نیوتن

موتور دمپر دود لوفبرگ با توان 10 نیوتن

موتور دمپر دود لوفبرگ

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه نماینده رسمی موتور دمپر لوفبرگ در ایران می باشد. جهت استعلام قیمت و خرید انواع موتور دمپر، از جمله موتور دمپر دود لوفبرگ با متخصصین ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید. و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه فرمایید.

 

موتور دمپر چیست؟

 

همانگونه که در مبحث دمپر ها بیان شد، جهت کنترل جریان هوای داخل کانال سیستم تهویه مطبوع (HVAC) از انواع دمپر ها استفاده می شود. به طور کلی دمپرها به دو نوع دمپر دستی و دمپر موتوری تقسیم بندی می شوند. در دمپرهای دستی، دستگیره ای روی بدنه دمپر تعبیه می شود. که از طریق آن پره های دمپر قابل کنترل و هدایت می باشند. در دمپرهای موتوری، روی بدنه دمپر موتور دمپر قرار داده شده تا کنترل پره های دمپر از طریق آن انجام پذیرد.

 

موتور دمپر دود

 

زمانی که ساختمان تحت استانداردهای آتش مناسب قرار گیرد، استفاده از دمپر دود امری اجتناب ناپذیر است. زیرا در هنگام آتش سوزی تلفات ناشی از خفگی بسیار بیشتر از تلفات ناشی از آتش می باشد. از این رو استفاده از دمپر دود مناسب و در ادامه موتور دمپر دود استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

 

موتور دمپر دود برند لوفبرگ با توان 10 نیوتن
موتور دمپر دود برند لوفبرگ با توان 10 نیوتن

 

دمپرهای دود را می توان از دو جهت مورد بررسی قرار داد. خود دمپر که از ورق های فولاد گالوانیزه شده ساخته شده و بدنه بسیار محکم و مقاومی دارند. در دمپر های دود، از یه لایه سیلیکون روی پره ها، جهت هوابندی استفاده می گردد. این سیلیکون در برابر حرارت بالا مقاوم بوده. و مانع از درز و عبور هر نوع دود از دمپر می گردد.

 

موتور دمپر دود که وظیفه تشخیص و مسدود سازی را برعهده دارد. معمولا دمای دود ناشی از آتش با دمای هوای معمولی اختلاف چندانی ندارند. به همین دلیل سنسورهای دما قادر به تشخیص و مسدود سازی نیستند. در اینجا آشکارسازهای دود موتور دمپر وارد عمل شده و دستور مسدود سازی کانال را می دهند. همین امر زمان بیشتری به افراد جهت تخلیه ساختمان می دهد.

 

کاربرد های دمپر دود

 

دمپرهای دود در هنگام آتش سوزی دو وظیفه مهم را برعهده دارند.

 

  1.  بخشی از “سیستم کنترل غیرفعال دود” که در آن سیستم با تشخیص دود دستور بسته شدن دمپر ها را صادر می کند. دمپرها بسته می شوند و از ورود دود به داخل کانال تهویه و گردش هوا جلوگیری می کنند.
  2.  بخشی از “سیستم کنترل دود مهندسی شده” که برای کنترل مهاجرت دود از دیوارها، کف، موانع و فن ها برای ایجاد اختلاف فشار استفاده می شوند. تحت فشار قرار دادن مناطق اطراف آتش از انتشار دود به مناطق دیگر جلوگیری می کند.

 

موتور دمپرهای برند لوفبرگ

 

برند معتبر و جهانی لوفبرگ (LUFBERG) طی چند سال گذشته حضور فعالی در بازار اروپا داشته و محصولات با کیفیت و دارای استاندارهای جهانی عرضه می کند.

موتور دمپرهای آتش و دود لوفبرگ در سه توان 5، 10 و 15 نیوتن تولید و عرضه می شوند. بنا به وسعت پروژه می توان از این موتور دمپر ها استفاده نمود.

 

برند معتبر و جهانی lufberg
برند معتبر و جهانی lufberg
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد