بست رولی و آماده فلکسیبل | جهت اتصالات کانال فلکسیبل

بست رولی و آماده فلکسیبل | جهت اتصالات کانال فلکسیبل

بست فلکسیبل ترک

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع سیستم های تهویه مطبوع آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. جهت خرید انواع بست رولی و آماده فلکسیبل با واحد فروش تماس حاصل نمایید. یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه فرمایید.

 

بست رولی فلکسیبل

 

برای اتصال کانال های فلکسیبل یا لوله خرطومی از انواع بست های فلزی استفاده می شود. بست های فلزی در دو نوع بست رولی و بست آماده موجود می باشند. بست آماده همانند بست فلزی ترک و بست فلزی تایوان در ابعاد مشخص تولید شده، قفل روی آنها سوار شده و آماده مصرف هستند. اما بست های رولی به صورت متری هستند و بنا به نیاز از آنها بریده شده، با قفل محکم می شوند. برندهای متفاوتی بست رولی عرضه میکنند که معروفترین آنها بست رولی فلکسیبل ترک می باشد.

 

بست رولی فلکسیبل ترک

 

بست رولی فلکسیبل ترک دارای عرض 9 میلی متر و ضخامت 600 میکرون می باشد. طول هر رول 30 متر و تعداد قفل های این رول ها 50 عددی می باشد. که هر دو با هم یا به صورت جداگانه قابل سفارش است.

متریال بست رولی ترک از ورق استیل می باشد بنابراین به راحتی در محیط هایی که نیاز به ضدعفونی دارند مانند بیمارستان ها استفاده می شوند.

جنس قفل  از فولاد نیکل اندود و جنس پیچ قفل از فولاد روی اندود است بنابراین استحکام بالایی دارند.

 

بست رولی فلکسیبل ترک به همراه قفل
بست رولی فلکسیبل ترک به همراه قفل

 

طریقه استفاده بست رولی فلکسیبل

 

طریقه نصب این نوع بست ها بسیار آسان است. ابتدا قطر مورد نظر کانال فلکسیبل را اندازه می گیریم. سپس چند سانت به آن اضافه کرده و از بست رولی به همان میزان برش می دهیم. این چند سانت اضافه جهت قرار گرفتن و چفت شدن قفل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای بست رولی فلکسیبل ترک

 

بست رولی فلکسیبل ترک از جنس استیل است بنابراین خاصیت ضد زنگی دارد پس در محیط های مرطوب کارایی بالایی دارد. همچنین مقاومت و استحکام بالایی داشته و از طول عمر مناسب برخوردار است. به دلیل استفاده از آلیاژ مناسب قفل رول شیارها به راحتی حرکت کرده و نصب را آسان می سازد.

 

و در آخر به دلیل اینکه بست ها چه آماده و چه رولی نقشی اساسی در استحکام تاسیسات بر عهده دارند، پیشنهاد می شود از جنس مرغوب و مطمئن استفاده شود. تا در طولانی مدت مشکلی ایجاد نشود.

 

بست آماده فلکسیبل

 

بست آماده فلکسیبل نصب را بسیار سریع و آسان ساخته است. در بست رولی به اندازه محیط لوله + چند سانت اضافه بریده شده و با قفل عمل اتصال را انجام می دهد. اما بست آماده فلکسیبل این عمل را آسان ساخته و به صورت بریده شده آماده عرضه می باشد. معمولا کانال های فلکسیبل اندازه(قطر) استانداردی دارند. بر اساس این استانداردها بست های آماده نیز تولید شده است.

همانگونه که بیان شد بست های اماده جهت اتصال کانال فلکسیبل در برندهای متنوعی موجود بوده و اماده ارائه می باشد. برای مثال بست آماده ترک و بست اماده FF از جمله این برندهای معتبر می باشند.

 

بست آماده فلکسیبل ترک
بست آماده فلکسیبل ترک

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد