کانال فلنج سرخود(TDF) تی دی اف| استعلام قیمت و خرید

کانال فلنج سرخود(TDF) تی دی اف| استعلام قیمت و خرید

کانال گالوانیزه فلنج سرخود

در این مقاله می خوانید

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه تولید، عرضه، اجرا و نصب سیستم های تهویه مطبوع آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. جهت سفارش انواع کالاهای سیستم تهویه از جمله کانال گالوانیزه، کانال فلنج سرخود گالوانیزه (TDF) و… با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید. و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.

 

کانال فلنج سرخود TDF (تی دی اف)

 

کانال گالوانیزه چهارگوش یکی از کانال‌های اصلی است که در سیستم های تهویه مطبوع به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این کانال ها به دلیل اینکه شکل پذیر هستند، استحکام بالا و تنوع سایزی نامحدودی دارند بین کارفرماها محبوب هستند. مشکلی که این کانال ها دارند مدت زمان اجرای طولانی می باشد. این موضوع با ساخت کانال های گالوانیزه جدید یعنی کانال فلنج سرخود TDF (تی دی اف) حل شده است.

 

کانال فلنج سرخود TDF (تی دی اف) مخفف کلمه transverse duct flange است. به کانال هایی گفته می شود که برای اتصال نیاز به فلنج ندارند و خود کانال این فلنج را دارا می باشد. ابتدا و انتهای کانال گالوانیزه با عملیاتی به فلنج تبدیل می شود. و دیگر نیازی به فلنج خارجی نمی باشد.

 

کانال فلنج سرخود TDF
کانال فلنج سرخود TDF

 

به طور کلی این کانال ها با ورق های گالوانیزه ساخته می شوند که عمر بالایی داشته و در برابر رطوبت مقاوم هستند. جهت اجرای سریعتر پروژه کانال ها به گونه ای ساخته می شوند که روی لبه آن ها فلنج وجود داشته و دیگر نیازی به پروفیل فلنج خارجی جهت اتصال وجود ندارد.

مابقی اقلام فلنج گالوانیزه، از جمله کلیپس گالوانیزه و گوشه گالوانیزه استفاده می گردد. فقط پروفیل فلنج گالوانیزه حذف شده است.

 

مزایای کانال فلنج سرخود

 

از مهمترین ویژگی کانال فلنج سرخود (TDF) یا به عبارتی کانال تی دی اف در این است که سرعت اجرا رابسیار بالا می برد. این گزینه خود باعث کاهش هزینه های اجرا می گردد.

  • سرعت اجرای کار بالا

از اصلی ترین دلایل استفاده این کانال سرعت اجرای بالا می باشد زیرا نیاز به استفاده از فلنج ندارد.

 

  • کاهش وزن سازه

وزن پروفیل فلنج گالوانیزه از وزن کانال کم شده و در کل موجب کاهش وزن سیستم تهویه مطبوع می گردد.

 

  • طول عمر بالاتر

از طرفی با استفاده از این کانال ها می توان از ورقی با ضخامت کمتر بهره برد که این امر می تواند تا حد قابل توجهی در کاهش هزینه ها موثر واقع شود.

 

  • کاهش هزینه اجرا

به دلیل اینکه فلنج از جنس خود سازه هست، نیازی به استفاده از فلنج و درزگیری آنها نیست.

 

کانال گالوانیزه فلنج سرخود به همراه گوشه
کانال گالوانیزه فلنج سرخود به همراه گوشه

 

استعلام قیمت و خرید

 

همانگونه که می دانید قیمت کانال به طور مستقیم به ضخامت ورق های به کار رفته بستگی دارد. هرچه ضخامت ورق ها بیشتر باشد قیمت تمام شده نیز افزایش می یابد.

همینطور کارخانه سازنده ورق نیز در تعیین قیمت کانال tdf یا به عبارتی کانال تی دی اف تاثیر دارد. برای مثال کانال های گالوانیزه ای که از ورق کاشان ساخته شده اند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

به دلیل همه این موارد نمیتوان قیمت واحدی جهت خرید ارائه نمود. ولی جهت کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه قیمت پروژه با متخصصین ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

لوگو

کالاتهویه با بیش از دوازده سال تجربه در زمینه عرضه، نصب و اجرای انواع کانال کشی ها و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. محصولات ما کانال فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، کانکتور، پروفیل فلنج، دریچه، دمپر و…می باشد.

تماس با ما


آدرس:

تهران، شادآباد، بهاران ۲، مجتمع کوثر، بلوک ۳۹ غربی، پلاک ۲۹۲

شماره تماس:

فروش: ۰۲۱۶۶۳۱۸۱۰۹ و ۰۲۱۶۶۳۱۸۹۳۲
اداری: ۹-۰۲۱۶۶۱۴۴۰۰۶ و ۰۹۹۲۷۱۹۵۶۹۲

ایمیل:

info@kalatahvieh.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کالا تهویه می باشد